2015/10/22

Na wstępie..

Chciałam się serdecznie ze wszystkimi przywitać. Zdaje sobie sprawę, że tego posta, pewnie kilku kolejnych nikt nie przeczyta. Przez tydzień, miesiąc, rok? Może dłużej? Who knows? Ale może kiedyś ktoś wejdzie na tego bloga, zacznie go przeglądać i natchnie go by przeczytać pierwszą notkę? Więc witam Cię, Czytelniku.
To nie mój pierwszy blog z recenzjami. Miałam już ich kilka, ale zwykle miałam do tego wszystkiego słomiany zapał. Kilka notek, kilka komentarzy.. Potem długa przerwa, kasowanie bloga, za jakiś czas znowu zakładanie i tak w kółko. Z blogosferą miałam też do czynienia w innych przypadkach, ale o tym nie warto tutaj wspominać. 
W każdym razie, jestem znowu! I tym razem mam nadzieje zagoszczę tutaj na dłużej. Bo potrzebuje tego.. Takiego swoje kąta :). 

Buziaki! 
Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger