2016/02/28

#LeoMusisz!

#Oscary2016
Oglądacie? Śledzicie? Kogo obstawiacie? Macie swoich faworytów? I pytanie, które dręczy chyba każdego kto choć trochę tym wydarzeniem się interesuje - myślicie, że w tym roku Leo wreszcie dostanie swojego upragnionego Oscara? Ja liczę, że tak. Należy mu się, szczególnie patrząc ile razy nagroda przeszła mu koło nosa, a przecież zasługiwał. Może nie za każdym razem, ale jednak! Czyżby Akademia uwzięła się na Leo? :>
Niestety nie będę oglądała transmisji na żywo. Właściwie jak co roku nie mam za bardzo ku temu okazji - już trzeci rok z rzędu m.in. winne są moje praktyki i wstawanie o 5.30 do szpitala.. :(

Miłego wieczoru wszystkim! 

Jeśli już odwiedziłeś/aś mojego bloga, a na dodatek choć trochę Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza i/lub obserwacji!
Dzięki i mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz! :)
Copyright © 2016 zaksiążkowany świat Raven , Blogger